This user account status is Approved

This user has not added any information to their profile yet.

METRO Cash&Carry SR s.r.o.
Veľkoobchod

METRO Cash & Carry SR s.r.o. vznikla ako dcérska spoločnosť firmy METRO Group – jednej z najväčších obchodných skupín na svete. METRO Group pôsobí v 29 krajinách na 4 kontinentoch a prevádzkuje vyše 650 veľkoobchodných samoobslužných centier.
Prevádzkujeme výlučne veľkoobchodný predaj potravinárskeho a nepotravinárskeho spotrebného tovaru registrovaným podnikateľom, najmä obchodníkom a firmám podnikajúcim v gastronómii. Podnikateľom vystavujeme na základe registrácie zákaznícke karty, ktoré im umožňujú vstup do všetkých predajní. Na Slovensku patrí do siete METRO Cash & Carry SR s.r.o. šesť veľkoobchodných centier. Predajná plocha každého činí 7 500 m2.
METRO Cash & Carry SR s.r.o. je atraktívnym miestom zásobovania nielen pre drobných maloobchodníkov, ale tiež pre veľkoobchodníkov, ktorí tvoria významnú skupinu našich zákazníkov. Poskytujeme zákaznícke karty tiež podnikateľom mimo sektor obchodu a gastronómie a aj veľkoodberateľom, akými sú orgány štátnej správy, školy, nemocnice, finančné inštitúcie atď. Tomuto deleniu zodpovedajú aj upravené balenia potravín, diferencované pre maloobchodníkov (viac spotrebiteľských balení vo fólii) a gastronómiu (väčšie objemy).

Aktivity v oblasti obehového hospodárstva

Už v roku 2010 sme mali vypočítanú našu uhlíkovú stopu. Od roku 2016 ju meriame každoročne. V rámci skupiny METRO AG sme si stanovili cieľ dosiahnuť uhlíkovú neutralitu do roku 2040. Postupne znižujeme potravinový odpad (FW), od roku 2017-18 sa nám podarilo znížiť FW o 59%. Organizujeme METRO Akadémiu, kde vzdelávame v téme FW našich HoReCa zákazníkov. Pre našich zákazníkov ponúkame odvoz použitého oleja, ktorý sa následne zhodnocuje a vzniká z neho bionafta. V centrále spoločnosti sme zahájili projekt „kancel bez koša“, využívame elektrický kompostér, vo všetkých našich prevádzkach triedime odpad. Podporujeme vývoj cirkulárnych produktov, napríklad tašku „bola som petkou“, ktorá je vyrobená z recyklátu z PET fliaš. Podporujeme lokálnych dodávateľov čím znižujeme environmentálnu stopu potravinových systémov. Optimalizujeme objemy obalov, redukujeme a eliminujeme ťažko recyklovateľné obalové materiály, zvyšujeme recyklovaný podiel v plastových obaloch a optimalizujeme tok paliet. Na oddelení rýb sme začali používať fóliu z recyklovaného papiera (certifikácia PEFC). Vďaka nášmu nadačnému fondu podporujeme projekty zamerané na ochranu životného prostredia a obehové hospodárstvo.

NIE

Znížiť našu uhlíkovú stopu o 60% do roku 2030 v porovnaní s rokom 2010.
V rámci skupiny METRO AG chceme dosiahnuť uhlíkovú neutralitu vo vlastných prevádzkach do roku 2040.
Do roku 2023 chceme dosiahnuť certifikáciu FSC/PEFC pre všetky papierové a lepenkové obaly a nápojové kartóny pod vlastnou značkou.
Do roku 2023 chceme dosiahnuť, aby všetok palmový olej v produktoch našich vlastných značiek bol certifikovaný (RSPO).
Do roku 2025 je našim cieľom, aby všetky vajcia vlastných značiek pochádzali z bezklietkového chovu.
Do roku 2025 chceme zabezpečiť, aby 90% najpredávanejších rýb (vybraných 12 druhov) bolo certifikovaných (ASC, MSC).

sk_SKSK